کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم محل دقیق سانحه بالگرد رئیس جمهور شناسایی شد یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق در پی حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور درخواست بالگرد دید در شب ایران از ترکیه آخرین اطلاعیه ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر پیرامون سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش چهره‌های سیاسی ایران به حادثه هلی‌کوپتر رئیس جمهور درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز واکنش مقامات سیاسی ایران و جهان به حادثه برای بالگرد رئیس جمهور ایران دبیر کل جمعیت هلال احمر: امیدواریم تا دقایقی دیگر، خبر خوبی دریافت کنیم + ویدئو واکنش عربستان به سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور| ریاض: در شرایط دشوار کنونی در کنار کشور برادر، ایران ایستاده‌ایم واکنش ترکیه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران | اردوغان: بسیار متاسفیم منصوری: دو نفر از بالگرد رئیس جمهور با ما ارتباط گرفتند+ فیلم نخست‌وزیر هند: برای سلامتی رئیس‌جمهور ایران دعا می‌کنیم واکنش قالیباف به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور و همراهان + فیلم
سرخط خبرها

دادگاه عمران خان برای امنیت جانی لو در زندان برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۷۳۵۳
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
دادگاه عمران خان برای امنیت جانی لو در زندان برگزار می‌شود
وکیل عمران خان اعلام کرد با توجه به تهدیداتی که علیه جان موکلش وجود دارد، حکم دیوان عالی پاکستان مبنی بر برگزاری علنی دادگاه، امکان‌پذیر نیست.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، "نعیم پانجوتا" وکیل دادگستری گفت، دادگاه ویژه رسیدگی کننده به این پرونده بعدا اعلام کرده محاکمه عمران خان، نخست وزیر برکنار شده پاکستان به اتهام افشای اسرار دولتی، در محوطه زندان برگزار می‌شود، اما مردم و رسانه‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند.

این دادگاه روز جمعه برگزار می‌شود.

دیوان عالی اسلام آباد اخیرا دستور داده بود که برگزاری جلسه دادگاه عمران خان در داخل زندان غیرقانونی است و باید این روند در یک دادگاه علنی برگزار شود.

عمران خان اتهامات وارده علیه خود را رد کرده است.

در همین حال کارشناسان حقوقی این اقدام دولت را زیر سوال برده و می‌گویند، برگزاری یک دادگاه در داخل زندان را نمی‌توان یک دادگاه علنی دانست.

"عبید ساقی"، وکیل قانون اساسی به رویترز گفت: این واقعا مضحک است. تنها یک گروه منتخب از مردم شاید بتوانند وارد چنین محاکمه‌ای شوند. این نوع محاکمه، دادگاه علنی نیست.

عمران خان ۷۱ ساله از زمان برکناری در آوریل سال گذشته میلادی با روند دادگاهی زیادی روبرو بوده است. وی در اوت سال جاری میلادی که به سه سال حبس محکوم شد دیگر در انظار عمومی دیده نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->